In 8 stappen een digital core bouwen
Het blijkt dat veel bedrijven helemaal geen zogeheten digital core hebben, laat staan dat ze weten wat dit betekent.
Het blijkt dat veel bedrijven helemaal geen zogeheten digital core hebben, laat staan dat ze weten wat dit betekent.
Digitalisering biedt kansen. Dit stappenplan helpt bedrijven op weg die met digitaliseren willen beginnen.
Digitalisering binnen bedrijven vindt op verschillende manieren plaats, maar meestal volgt een digitale transitie wel een specifieke volgorde. Deze volgorde bestaat uit vier fasen.
Wist je dat meer dan de helft van de veranderprojecten binnen organisaties mislukt? Dit kan veel redenen hebben.
Klanten en afnemers willen steeds meer weten over een product en die informatie is alleen te leveren als alle data op orde zijn. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
2024 wordt (alweer) een spannend jaar. Na een jaartje verwondering en aarzeling over AI moeten we daarmee aan de slag.
Er gebeurt veel in marketingland: steeds meer tools, een steeds complexere buyer journey en een tekort aan gespecialiseerde mensen. Gaat AI ons hierin helpen in 2024?
Iedere finance-afdeling krijgt ze in handen: documenten met gevoelige informatie. Hoe voorkom je dat deze informatie naar de buitenwereld lekt.
We bevinden ons in een wereld waarin technologie heerst en waarin digitale transformatie niet langer een trend is, maar de realiteit – ook voor HR-afdelingen.
De afgelopen tien jaar is er een opmerkelijke transformatie geweest in de manier waarop supplychains worden beheerd en geoptimaliseerd.