Klantenservice-robot goed voor efficiency, niet voor de klantbeleving
Steeds vaker zetten bedrijven digitale assistenten in om hun klantenservice te verbeteren. Goed om de kosten te drukken, maar de beleving van de klant wordt er niet beter op.
Steeds vaker zetten bedrijven digitale assistenten in om hun klantenservice te verbeteren. Goed om de kosten te drukken, maar de beleving van de klant wordt er niet beter op.
Er gebeurt veel in marketingland: steeds meer tools, een steeds complexere buyer journey en een tekort aan gespecialiseerde mensen. Gaat AI ons hierin helpen in 2024?
Door het veelvuldige gebruik van technologie zijn er nieuwe cyberdreigingen ontstaan die het harde werk en de gedane investeringen in het bedrijf in één dag teniet dreigen te doen.
Veel bedrijven hebben deze technologie omarmd. Zij zien het als een waardevol hulpmiddel. Wat zijn de voor- en nadelen van marketing automation?
Customer experience (CX) blijft een topprioriteit voor de C-suite. Bijna alle (95%) van de organisaties hebben tegenwoordig een directielid dat ervoor verantwoordelijk is.
Een klantenbestand helpt je om de klantretentie te verbeteren, omzet te verhogen en de kosten per lead te verlagen. Lees verder om meer te leren over hoe je klantgegevens beheert.