In 5 stappen naar een goed Power BI dashboard

De creatie van een Power BI dashboard dat daadwerkelijk wordt gebruikt, bestaat uit 5 cruciale stappen. Welke zijn dat en hoe voer je die uit?

De potentie van AI binnen e-commerce

Velen zien AI als game-changer in de wereld van e-commerce. Het biedt voordelen voor personalisatie, klantenservice en voorraadbeheer. Lees hier over de potentie van AI binnen e-commerce.

De potentie van AI binnen e-commerce

Velen zien AI als game-changer in de wereld van e-commerce. Het biedt voordelen voor personalisatie, klantenservice en voorraadbeheer. Lees hier over de potentie van AI binnen e-commerce.

CEO, zo bescherm je met security het vertrouwen en reputatie

Als CEO is het jouw eindverantwoordelijkheid om te zorgen voor een cyberweerbare organisatie. Hoe je dat doet? Daarvoor lees je hier een aantal adviezen.

CRM voordelen voor productiebedrijven in een competitieve markt

De juiste CRM software kan maakbedrijven een voorsprong geven op de concurrentie. CRM draait namelijk om het begrijpen van klanten. In markten met veel concurrentie kan dat het verschil maken.

Vertrouwen is geen optie meer

Cybercriminelen zijn beter georganiseerd dan ooit tevoren. Voor organisaties is het de hoogste tijd om in te zien dat het opzeggen van alle vertrouwen de best mogelijke beveiliging is.

IT-analytics: de lijm die Operations en Security bindt

Ooit waren IT-operations en beveiliging twee gescheiden werelden. Gedreven door de behoefte aan robuuste cyberhygiëne en zichtbaarheid zien we beide disciplines echter steeds meer integreren.

Bijna alle organisaties misconfigureren cloudomgeving

Bijna zeven op de tien organisaties maken gebruik van externe gebruikers die admin-rechten hebben voor de cloudomgeving. Deze vanzelfsprekendheid is zorgwekkend.

Zo tover je erp en crm om tot datamijn

Hoe zorg je ervoor dat de ontsluiting van data effectief loopt, zodat je met juiste en accurate cijfers aan de haal gaat en je business kunt afstemmen op de klantbehoefte?

Managed Services integreren in je business: do’s en don’ts

Organisaties die gaan outsourcen richten zich logischerwijs vaak op zaken in hun eigen organisatie. Een inside-out perspectief, meestal met een focus op service level agreements met de nieuwe IT-partner.