Salesforce introduceert LLM-benchmark voor CRM
Salesforce wil met zijn eerste LLM-benchmark bedrijven begeleiden in hun zoektocht naar het juiste LLM voor hun CRM-systemen.
Salesforce wil met zijn eerste LLM-benchmark bedrijven begeleiden in hun zoektocht naar het juiste LLM voor hun CRM-systemen.
Voor het kiezen van de juiste CRM oplossing heb je de perfecte pasvorm nodig want CRM is niet zomaar een tool: het is hét centrum van je B2B-activiteiten.
ERP stroomlijnt operationele processen zoals supply chain en personeelszaken. CRM focust zich op klantrelaties. Beide systemen kunnen elkaar versterken en verhogen efficiëntie en winstgevendheid.
Onderwerpen: (1) Uitdagingen bij B2B bedrijven. (2) Hoe trek je nieuwe klanten aan, verkoop je meer aan klanten en stimuleer je klantbehoud. (3) Inzichten over groeistrategieën en -tactieken.
Zoeken naar de beste CRM software begint met het bepalen van alle requirements. Er is een methode waarmee u in kaart brengt wat uw eisen en wensen zijn.
Met een Customer Data Platform (CDP) verzamel, verenig en beheer je klantgegevens uit verschillende bronnen. Waar begin je als je overweegt een CDP te implementeren?
Of klanten nu tijdens een fysiek winkelbezoek, in een webwinkel of via sociale media een aankoop doen, het is de gepersonaliseerde ervaring die het verschil maakt.
Een klantenbestand helpt je om de klantretentie te verbeteren, omzet te verhogen en de kosten per lead te verlagen. Lees verder om meer te leren over hoe je klantgegevens beheert.
De juiste CRM software kan maakbedrijven een voorsprong geven op de concurrentie. CRM draait namelijk om het begrijpen van klanten. In markten met veel concurrentie kan dat het verschil maken.
Customer-data-platform, kortweg cdp, is voor marketing de heilige graal omdat het dingen doet die met een klassiek crm-systeem niet mogelijk zijn.