Zeven op tien IT-professionals gebruikt ChatGPT voor werk
Zeven op de tien IT-professionals maakt dagelijks of af en toe gebruik van de chatbot, al dan niet met medeweten van de werknemer.
Zeven op de tien IT-professionals maakt dagelijks of af en toe gebruik van de chatbot, al dan niet met medeweten van de werknemer.
Generatieve technologieën bieden natuurlijk interessante mogelijkheden. Maar wees je bij zakelijk gebruik ook bewust van de risico’s.
Organisaties willen aanzienlijk investeren in technologieën die data fabrics verbeteren, om zo meer succes te behalen met generatieve AI.
Organisaties zoeken altijd naar manieren om hun klantenservice te verbeteren. Daar is AI, een hulpmiddel dat niet alleen het niveau van service doet stijgen, maar ook het hele vak verandert.
Het gebruik van AI is problematisch voor de accountant, als die de onderliggende leermodellen niet begrijpt. Voor je het weet heeft de accountant een probleem vergelijkbaar met de ‘toeslagenaffaire’.
Google heeft het bedrijf grote stappen gezet in de ontwikkeling van AI-technologieën, waarbij het zich met name heeft gericht op taalmodellen.
Veel bedrijven hebben hun magazijn optimaal geprepareerd om een maand lang topprestaties te leveren. Cruciaal voor een succesvol piekseizoen is de inzet van data en artificiële intelligentie (AI).
Het probleem is dat we in supply chains met ongestructureerde data te maken hebben. Hier kan AI niet zoveel mee.
De nieuwste versie van GPT-4 in ChatGPT kan documenten analyseren, het web doorsnuffelen en beelden genereren in één enkel gesprek, waar context bewaard blijft.
Digitale transformatie van de gezondheidszorg met behulp van data en kunstmatige intelligentie (AI) is een hele klus. Het uiterst innovatief. En de mogelijkheden, ook voor de patiënt, zijn eindeloos.