GenAI als aanvulling op je salesstrategie
Voor salesmedewerkers is een goede vraag stellen onbetaalbaar. Dat geldt niet alleen offline, maar ook online. Generatieve AI (GenAI) neemt hier een steeds grotere rol in.
Voor salesmedewerkers is een goede vraag stellen onbetaalbaar. Dat geldt niet alleen offline, maar ook online. Generatieve AI (GenAI) neemt hier een steeds grotere rol in.
Het is belangrijk dat lasfouten (vaak gebruikersfouten) snel en automatisch worden herkend. Artificiële intelligentie (AI) kan hierbij helpen.
De early adopters van (generatieve) AI schakelen een versnelling hoger met actieve integratie, terwijl andere bedrijven vastzitten in de experimentele fase.
Bijna 90% van de Nederlandse directeuren spreekt in een rondvraag de verwachting uit dat generatieve AI hun organisatie zal transformeren.
Het pushen van gevoelige en bedrijfseigen data naar openbaar gehoste language learning models brengt risico’s met zich mee.
Het Nederlandse kabinet deelt zijn visie op generatieve AI. Het benadrukt hierin het belang van inspelen op de mogelijkheden en uitdagingen van deze technologie, die het kansrijk noemt.
Kunstmatige intelligentie (AI) kan patronen en ongebruikelijke transacties opsporen, maar de generatieve kant ervan kan ook een bron zijn van misinformatie. Dat maakt AI zowel een kans als een risico.
Kan de wetenschap bewijzen dat AI-modellen de juiste dingen doen om tot uitkomsten te komen? En is dat eigenlijk wel nodig?
Artificiële intelligentie (AI), met name door de inzet van generatieve AI-toepassingen, kan alternatieven helpen vinden voor schaarse grondstoffen, zo laat Microsoft zien.
Revolutionaire software maakt gebruik van artificiële intelligentie om klanten te helpen het applicatieproces te verbeteren en hun ecologische voetafdruk te verkleinen zodat ze duurzamer kunnen poedercoaten.