Bots zijn dom (en andere misvattingen over AI in klantenservice)

Bijna iedereen heeft weleens met een chatbot gecommuniceerd. Nu AI steeds meer ingang vindt in onze samenleving, maken ook bedrijven gretig gebruik van de technologie om hun klantenservice te ondersteunen.

10 manieren waarop AI de retailsector vooruit kan helpen

Het bedrijfsleven is in de ban van kunstmatige intelligentie. Ook de retailsector staat aan de vooravond van grootse innovaties. Tien manieren waarop AI de sector vooruit kan helpen.

Hoe generatieve AI klantervaring naar hoger niveau tilt

Consumenten kunnen makkelijk schakelen tussen online en fysieke winkels. Generatieve AI kan een cruciale rol spelen bij verbeteren van de klantbeleving.

Gebrek aan datastrategie remt AI in retail

Een nieuw rapport laat zien dat retailers wereldwijd AI omarmen om de winkelervaring te verbeteren.

AI & automatisering in e-commerce: zo kun je ervan profiteren

Automatisering en kunstmatige intelligentie (AI) transformeren de wereld van e-commerce. Wat kan AI betekenen voor jouw bedrijf?